Pogoji poslovanja

Podatki o odgovorni osebi:

Strojeplastika, Mario Kukovič s.p.

Cesta Kozjanskega odreda 8a

SI-3230 Šentjur

Davčna številka: SI65630866

Telefon: +386 41 741 094

Email: merch@kuxala.si

Naslov za vračila:

Strojeplastika, Mario Kukovič s.p.

Cesta Kozjanskega odreda 8a

SI-3230 Šentjur

Email: merch@kuxala.si

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Odgovorna oseba za vsebino spletne strani www.kuxala.si, Strojeplastika, Mario Kukovič s.p. (v nadaljevanju ponudnik) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  • identiteto ponudnika (nosilec s.p., naslov, davčna številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dobave,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe o nakupu in pogojih za odstop; vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi / predračunu)
  • po povzetju.

Rok plačila za izdelke po opravljenem naročilu je 5 delovnih dni za izdelke v redni prodaji in 3 delovne dni za izdelke z znižano ceno. Po tem času prodajalec izdelek vrne nazaj v redno prodajo.

Cene

Cene na spletni strani www.kuxala.si so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik je davčni zavezanec, zato imajo cene obračunan DDV.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ne uspemo istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo odstop od nakupa oziroma zamenjavo naročenega izdelka.

Kuxala.si se kot ponudnik  ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in dejanski izgled izdelka se namreč lahko razlikujejo. 

Postopek nakupa

Naročanje v kuxala.si poteka preko interneta 24 ur na dan, 365 dni na leto. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije.

Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini kuxala.si

1. Potrdilo o naročilu

Po oddaji naročila na spletni strani, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna.

2. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, nakažemo naslednji dan.

Garancija

Garancija velja za artikle, ki so v proizvajalčevi garanciji. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Dostava

Dobavni roki

Potrudili se bomo, da bo blago dostavljeno v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne moremo vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev…).

Vračilo

Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan po elektronski pošti: merch@kuxala.si.

Obvezno je potrebno navesti razlog vračila. Prosimo, če vračilu priložite izpolnjen obrazec, da ga bomo lažje obravnavali.

Povratna pošiljka vrnjenega izdelka mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od oddanega sporočila na naslov: Strojeplastika, Mario Kukovič s.p., Cesta Kozjanskega odreda 8a, 3230 Šentjur. Neposreden strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.

Izdelki, ki so predmet vračila, morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če je blago uničeno oziroma pokvarjeno, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake:

Po prejemu blaga (v kolikor ustreza napisanemu v zgornjem odstavku) skladno z zakonom (najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega izdelka) kupcu vrnemo kupnino. Ob vračilu mora kupec posredovati ponudniku tudi račun, osebne podatke ter TRR kamor želi, da se izvrši plačilo. Stroške vračila krije naročnik.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 09.03.2020.

Scroll to Top